الأموال
الإثنين، 29 أبريل 2024 08:05 صـ
  • hdb
20 شوال 1445
29 أبريل 2024
بنك القاهرة
CIB
الأموال

رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرماجد علي

فنون

عبير صبري تعلن ندمها على خلع الحجاب.. و توضح عدم إنجابي نعمة

عبير صبري
عبير صبري

حلت الفنانة عبير صبري ضيفه على برنامج حبر سري، والتي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم، وكشفت خلال الحلقة أسرار عن حياتها الشخصية.

وقالت عبير صبري: خلعي للحجاب غلطة وندمانة عليها طبعا، بس إن شاء الله ممكن جدًا أرجع ألبسه تاني في توقيت ربنا يختاره ليا.

وأشارت إلى أنها منذ ارتداءها الحجاب هي من تختار الأعمال الدرامية، مؤكدة أنه الآن لا يفرض عليها أحد أي عمل، متابعة: "زمان كنت بوافق على أي عمل.. لم يكن لدي القدرة على رفض الأعمال الدرامية".

عبير صبري: عدم الخلفة نعمة

واتجه الحديث عن تجميد البويضات، حيث قالت: فكرت مرة أجمد بويضاتي من سنين بس خوفت وممشيتش في الخطوة دي وكان وقت مكنتش متجوزة.

واستكملت : وكان عندي شعور اني مش هعرف اخد الخطوة دي وفكرت في وقتها وقولت هعملها لما اتجوز ومكملتش ومش ندمانه إني معملتش كده.

وأوضحت عبير صبري: عدم الخلفة نعمة زي ما الخلفة نعمة لأن ربنا عارف انتي هتتحملي ايه، وفكرت اتبنى طفل بس المحيطين بيا خوفوني وقالولي لما يكبر متعرفيش الطفل هيتعامل ازاي من ناحيتك.

عبير صبري في رمضان 2023

وعلى الجانب الأخر، تشارك عبير صبري في السباق الرمضاني الحالي بمسلسل جميلة، والذي يضم عدد كبير من نجوم الفن ومنهم: ريهام حجاج، عبير صبرى، سوسن بدر، يسرا اللوزى وعبير صبرى، أحمد وفيق، هانى عادل، هشام إسماعيل، نبيل عيسى، ياسر على ماهر، عبير منير، رحمة حسن، ريم سامى، رحاب حسين، والعمل تأليف أيمن سلامة وإخراج سامح عبد العزيز وإنتاج شركة العدل جروب للمنتج جمال العدل.

مصر للطيران
عبير صبري

آخر الأخبار

بنك الاسكان
NBE