الأموال
الجمعة، 3 مايو 2024 08:27 مـ
  • hdb
24 شوال 1445
3 مايو 2024
بنك القاهرة
CIB
الأموال

رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرماجد علي

فنون

”ملكة إثارة الجدل”.. شيرين عبد الوهاب تغني ”كدابة” لحسام حبيب

شيرين عبد الوهاب
شيرين عبد الوهاب

فاجأت الفنانة شيرين عبد الوهاب جمهورها، بظهورها أثناء الاستعداد لحفلها بـ لبنان وهي تغني أحدث أغاني طليقها الفنان حسام حبيب "كدابة".

وكانت أغنية "كدابة" تعرضت للكثير من الجدل، و حذفت من موقع YouTube بسبب الاتهامات التي وجهها الملحن محمد شفيق إلى حسام حبيب وصناع الأغنيته باقتباس مذهبها من أخرى أنتجها لـ محمود عز منذ شهر تقريبا، وحملت اسم "بياعة".

على الجانب الأخر، طرحت شيرين عبد الوهاب أغنية "الدهب" مؤخرا، على موقع الفيديوهات "يوتيوب" ومنصات الموسيقى المختلفة، والأغنية من كلمات تامر حسين وألحان مدين وتوزيع توما.

وتقول كلمات الأغنية:

قالوا الدهب اللي بيلمع عمره ما بيصدي ياما نصحنا ما قولنالك قولنالك هدي لفيت الدنيا أهو و جيتلي و هتبوس على يدي مش كان من الاول أحنا أستغنينا عيني علي اللي بيتجرأ لما بيطرق اتهور مسمعش اتهور معرفش يفرق النية اللي متبقاش سالكة دايماً بتغرق مش كان من الاول إحنا إستغنينا ✶✶✶ ما احنا قولنا اكبرولنا قولنا عيب عليكوا قولنا حاسبوا من زعلنا مالك واقف متكدر الله لا يقدر هو كلامنا ده بيخدر قدر تتقدر كنت الحيلة المتصدر للناس متصدر مش كان من الاول إحنا إستغنينا ما احنا قولنا اكبرولنا قولنا عيب عليكوا قولنا حاسبوا من زعلنا.

مصر للطيران
شيرين عبد الوهاب حسام حلبيب أغنية كدابة

آخر الأخبار

بنك الاسكان
NBE