الأموال
الثلاثاء، 16 أبريل 2024 08:12 صـ
  • hdb
7 شوال 1445
16 أبريل 2024
بنك القاهرة
CIB
الأموال

رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرماجد علي

فنون

”النفسية”.. أحمد سعد يطرح ثالث أغنيات ألبومه الجديد ”وسع وسع” (فيديو)

أحمد سعد
أحمد سعد

طرح المطرب أحمد سعد، مساء الأربعاء، أحدث أغنياته من ألبوم "وسع وسع" والتي تحمل عنوان "النفسية"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات “يوتيوب”.

أغنية "النفسية" من كلمات صلاح مندي، وألحان تامر كروان، وتوزيع موسيقى طه الحكيم.

كلمات الأغنية

النفسيه مش اللي هي الله يعيني ع اللي فيا أنا مش مصدق إن أنا عايش ولسه في ف عمري بقيه أنا ضايع من نفسي وروحي ومفيش حواليا إلا جروحي وادي ناس عماله تدوس قلبي وادي ناس عماله تدوس روحي مخنوق م الدنيا وعمايلها بتعذب وأتهان وأحايلها وأتمرمغ بالحزن وساكت تحلو بتجري توحلها إيه دار بين أيامها وبيني بتموت فيا قصاد عيني بتقوي إللي ظلمني عليا ولا سابت حد يقويني النفسيه مش زعلان مش زعلان من جرح وقسوه ولا زعلان على ناس خدعوني أنا زعلان على روحي الحلوه وضحكتي دي إللي ف لحظه سابوني وبقيت حد لا لون ولا طعم منحوت فوق على وشه الهم كاره كل العيشه وناسها بعد ما داق جبروت الظلم من دلوقتي أنا هقفل بابي وأرجع أعيد من تاني حسابي.

وكان أحمد سعد طرح مؤخرًا، أغنية "بنادى عليك" وهي ثاني أغنيات ألبومه الجديد "وسع وسع" ، وهي من كلمات وألحان أحمد سعد وتوزيع موسيقى فهد.

وتقول كلمات الأغنية: حبيبي حس بهوايا.. دى نارى قايده جوايا و سيبلي جراح.. ياريت نرتاح.. واشوف الدنيا بعيونك.. لان هدوئى بيخونك و انا بنهار.. بنادي عليك.. حبيبي حس بهوايا.. دى نارى قايده جوايا و سيبلي جراح.

ويذكر أن أحمد سعد احتفل بنجاح أغنيته الفنية عليكي عيون و التي حققت الأغنية نجاحا واسعا،حيث تخطت حاجز الـ 11 مليون مشاهدة منذ طرحها على موقع الفيديوهات يوتيوب.

مصر للطيران
أحمد سعد
بنك الاسكان
NBE