الأموال
الثلاثاء، 23 أبريل 2024 12:12 مـ
  • hdb
14 شوال 1445
23 أبريل 2024
بنك القاهرة
CIB
الأموال

رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرماجد علي

فنون

تامر حسني يعلن تفاصيل فيلمه الجديد مع هنا الزاهد

تامر حسني وهنا الزاهد
تامر حسني وهنا الزاهد

أعلن الفنان تامر حسني عن تفاصيل فيلمه الجديد "بحبك" من خلال منشور عبر صفحته الخاصة بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك".

ونشر تامر حسني الصور الأولى من كواليس تصوير فيلمه الجديد "بحبك" وعلق عليها كاتبا : "مساء الهنا على أغلى ناس على قلبي أنا، دي صور من أول يومين تصوير لفيلمنا الجديد (بحبك)".

‎تامر حسني

وتابع تامر حسني: "طبعاً في ناس هتقرأ اسم الفيلم بحبِك و ناس هتقراه بحبَك، دا طبعاً مقصود عشان في درامة الفيلم هنبحث طول الوقت عن مدى صدق كلمة بحبِك من الرجل للأنثى و بحبَك من الأنثى للرجل في أحداث فعلاً محيره جداً، الفيلم أكيد فيه ضحك بس في إطار رومانسي بحت مش موجود بقاله كتير".

وأضاف: "اتشرفت بمشاركة نجمة اليوم والمستقبل الجميله هنا الزاهد و مبسوط أني أول من اكتشفها في بداية حياتها وفي الفيلم دا بكتشفها تاني وبقدمها بشكل جديد عليها وعليكم".

تامر حسني و هنا الزاهد

واستكمل: "مبسوط جداً لمشاركة حبيب قلبي نجم الكوميديا الكبير حمدي المرغني اللي هيعمل إن شاء الله شغل رهيب في الفيلم كعادته الجميلة، وللأسف لسه مصورش علشان أنزل صوره، بس في أول يوم تصوير له ههريه صور، و انتظروا بعد أيام انضمام نجمه جميله مميزه من نجوم المستقبل اللي هيكون ليها مستقبل كبير إن شاء الله".

‎‎وأوضح : " فرحان جداً بإنضمام الفنان الموهوب أوي مدحت إسماعيل اللي عامل دور زي العسل وربنا يكتبله فيه كل النجاح ويكرمه ويكرمنا معاه".

واختتم كاتبا: "الفيلم من إنتاج حبايب قلبي وأصدقاء العمر سينرچي أحمد بدوي، تي ايتش برودكشن حسام حسني، سكاي ليميت أحمد الدسوقي".

تامر حسني يتحدث عن فيلم بحبك

أخر أعمال تامر حسني

يذكر أن أخر أعمال تامر حسني الفنية، فيلم "مش أنا" وشاركه البطولة ماجد الكدواني، سوسن بدر وحلا شيحة و هو من تأليفه وإخراج سارة وفيق.

مصر للطيران
تامر حسني وهنا الزاهد فيلم تانر حسني الجديد

آخر الأخبار

بنك الاسكان
NBE