الأموال
السبت، 29 يناير 2022 03:53 مـ
    26 جمادى آخر 1443
    29 يناير 2022
    شارك
    CIB
    الأموال

    رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرماجد علي

    ON Trend

    شيرين عبد الوهاب عن حسام حبيب: كنت بحب سرطان (تسجيل صوتي)

    شيرين عبد الوهاب
    شيرين عبد الوهاب

    انتشر الجزء الثاني من حوار الفنانة شيرين عبد الوهاب مع الإعلامية اللبنانية نضال الأحمدية، بالتزامن مع الظهور الأول لها بعد أزمة انفصالها عن زوجها حسام حبيب في مهرجان "أم الإمارات" المقام في أبو ظبي.

    وقالت شيرين عبد الوهاب أنها حاولت تكبير عائلتها مع زوجها حسام حبيب ولكن محاولتها باءت بالفشل بسببه".

    وتابعت:"روحت عشان اشيل بويضات بأجود حالات لكن الإجراءات كانت صعبة عليا جدا عملتها وكان لازم اشيل بويضاتي لوحدي لكن حسام أصر أن يشيل البويضات بالأجنة بتوعه، أنا مش عايزة أخلف منه خلاص".

    واستكملت باكية:"كل تعب الأسابيع والشهور دي راح علشان حد مستهتر حد مش عارف يعني إيه دنيا، علشان راجل مش مقدر ست بتظبط نفسها علشان هتدفن في نفس المكان اللي هيدفن فيه.. صعب أوي اللي أنا فيه مش قادرة اتحمله.. تعبت أوي في كل حاجة، أنا تعبت في العلاقة دي أوي".

    وأضافت:" الست في عمري بتبقى أكبر من عمر الراجل اللي في سنها بعشرين سنة، أنا قولتله أني مش عايزة اتجوز من ولد عشان أنا هبقى في العلاقة ماما و أنا مش عايزة اكون ماما أنا زهقت من دور ماما، عايزة ابقى برنسس سندريلا وأنا رضيت، رضينا بلهم والهم مرضاش بينا".

    وأوضحت:" أنا معشتش دور الحبيبة ولا مرة، كل مرة بكون دور ماما وبس ومفيش راجل إداني قد ما اديته، برغم اني بحبه بس أنا بحب سرطان لأني لما بحب بدي كل حاجة، وارتباطي بيه بقا ضعف وخوف وأنا مبحبش أكون ضعيفة".

    الظهور الأول لشيرين بعد انفصالها عن زوجها حسام حبيب

    وكانت شيرين عبد الوهاب ظهرت حليقه شعرها في حفلها الفني الأخير بمدينة أبو ظبي وقالت لجمهورها:"أتمنى أنكم تقبلوني بشكلي دا، بس أنتم عارفين أني كدة فوقت".

    شيرين تتصدر تريند جوجل

    وتصدرت شيرين الترند على مواقع التواصل الاجتماعي، بعد قصة شعرها الجديدة، فيما أبدى متابعون آخرون اندهاشهم من هذه الخطوة، نظرًا لجرأة القصّة، وعدم اعتيادهم على رؤية الفنانة بهذا الشكل.

    وقال المعلقون بأن شيرين عبد الوهاب تحاول أن تعيش أجواء جديدة في حياتها، وهذا بدا واضحًا في الآونة الأخيرة، وقال أخرين أن زوجها حسام حبيب تسبب في حلق شعرها وقام بالاعتداء عليها بالضرب.

    شيرين تعلق على قصة شعرها الجديدة بعد حديث الجمهور

    وعلقت شيرين عبد الوهاب على حديث الجمهور عبر حسابها على"تويتر"، قائلة: على "ليه ميكونش لوك جديد؟ ليه ميكونش تغيير ؟ ليه ميكونش انا اللي عملت كده حتى لو عند اكتئاب؟، ليه فرضتوا السىء والأسوء وظلمتوا شخص برىء وظلمتوني، أنا قوية بيكم، بس محبش حبكوا ليا يخليكيوا متشوفوش الحقايق أو تكونوا ظالمين".

    شيرين تعلق على تويتر

    وعلى الجانب الأخر، عادت شيرين عبد الوهاب للساحة الفنية، بأغنية جديدة تحمل اسم "كلها غيرانة" وهي من كلمات محمد مصطفى ملك، ألحان محمود أنور وتوزيع محمد مجدي.

     

     

    BAIC BAIC
    شيرين عبد الوهاب حسام حبيب

    أسعار الذهب

    متوسط سعر الذهب اليوم بالصاغة بالجنيه المصري
    الوحدة والعيار الأسعار بالجنيه المصري
    عيار 24 943 إلى 945
    عيار 22 864 إلى 866
    عيار 21 825 إلى 827
    عيار 18 707 إلى 709
    الاونصة 29,323 إلى 29,394
    الجنيه الذهب 6,600 إلى 6,616
    الكيلو 942,857 إلى 945,143
    سعر الذهب بمحلات الصاغة تختلف بين منطقة وأخرى

    آخر الأخبار

    أسعار العملات

    العملةشراءبيع
    دولار أمريكى​ 15.677815.7778
    يورو​ 19.028119.1558
    جنيه إسترلينى​ 21.448821.5745
    فرنك سويسرى​ 17.705017.8260
    100 ين يابانى​ 15.190215.2885
    ريال سعودى​ 4.17884.2057
    دينار كويتى​ 51.470151.9519
    درهم اماراتى​ 4.26784.2958
    اليوان الصينى​ 2.40152.4181
    بنك الاسكان البنك الأهلي المصري
    ahli HDB