الأموال
السبت، 20 أبريل 2024 07:36 صـ
  • hdb
11 شوال 1445
20 أبريل 2024
بنك القاهرة
CIB
الأموال

رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرماجد علي

فنون

أحمد فلوكس يدعم ”فتاة الفستان”” بعد تعرضها للتنمر من مراقبي الإمتحانات

 أحمد فلوكس  وحبيبة طارق
أحمد فلوكس وحبيبة طارق

قام الفنان أحمد فلوكس ،بدعم حبيبة طارق الشهيرة بـ"فتاة الفستان" بعد تعرضها للتنمر داخل الحرم الجامعي ومن قِبل مراقبين لجنة الإمتحان بسبب ارتدائها لفستان بدلا من "البنطلون .

ونشر أحمد فلوكس صورة لـ حبيبة طارق عبر حسابة الشخصي على موقع التواصل الإجتماعي "فيس بوك" وعلق عليها قائلا:" لو ابنى كبير شوية مكنتش أتردد لحظة إنى آجى وأطلب إيدك لابنى سيف .. ربنا يحفظك".

منشور أحمد فلوكس

وعلى الفور ردت حبيبة على المنشور وكتبت: "ده شرف كبير ليا والله وشكرًا جدًا لحضرتك على كلامك ده ليا فرق معايا كتير نفسيا حقيقي أنا ما كنتش متخيلة كمية الدعم دي.. شكرا فعلا كلامك كان فارق ليا كتير".

وكانت حبيبة الشهيرة بـ"فتاة الفستان" كشفت في منشور عبر حسابها بموقع "فيس بوك" تعرضها للتنمر وكتبت :"في ظل ما انتم بتتكلمو على التحرش المراقبين الستات في الكلية كانو بينادو بعض عشان يتفرجو على جزء الصغير اللي باين من الفستان وينادو الرجاله يتفرجو معاهم".

وبدأت حبيبة في سرد تفاصيل تعرضها للتنمر وكتبت:"من أول دخولي الكلية والكل بدا يتكلم وكل ولد يعدي يرمي كلمه حتى الناس اللي على بوابه المبنى بيرمو كلا سخيف".

وتابعت:" دخلت اللجنة وخلصت امتحاني وأن طالعه لقيت مراقبة ست كبيرة بتوقفني وتنادي صحبتها عشان تتفرج عليا ،وتقولي أنتي نسيتي البنطلون بتاعك".

واختتمت:"بقيت فرجه في الكلية بدون سبب ،لبسي مش ملفت..فستاني واسع وطويل مش حاطه ميكب كامل ولا عامله شعري بشكل ملفت".

مصر للطيران
أحمد فلوكس حبيبة طارق فتاة الفستان

آخر الأخبار

بنك الاسكان
NBE